Life is AWESOME
Hye ramadhan :')
Saturday 21 July 2012 | 01:31 | 0 wink
"Ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna, agar dapat ku lalui dengan sempurna....." Cehh wahh! First-first je dah touching erk? ok la tak mau touching-touching sebab bulan ni kan bulan baik *ini barang baik ini barang baik* Hehe. Oklah kan memandangkan hari ni hari first kita sebagai umat islam berpuase, aku nak share lak kan kat koreng macam mana aku puasa hari ni, So far so good! So near no Good! ekeke.Ok Alhamdulillah semua berjalan lancar. Aku bangun sahur pukul 4.30 tu pon akak aku yang kejutkan. Well awal tak? heee first day memnglah awal erk? aku bangun bangun je terus gosok gigi and basuh muka. Time aku nak kelua dari toilet je. Aku terus lari pegi dapur dengan sekuat hati aku! Haaaa! Bukan sebab aku excited nak sahur. Tapi aku terbayang ade pocong ikot aku :O Beng*ong kan aku? ahak!
Sampai je dapur mak aku tanya "Adik nak air milo tak?" Aku jawab "Ha! Tak mau lah" *nak sebenarnya.* "Kalau nak mak buat" "Haaaa! Adik nak" Hehehe sekali sekala manja dengan mak :D
Aku sahur nasik+kicap+daging rendang=Erkkkk ALHAMDULILLAH  <--- Formula addmath baru.
*rabaa-raba perut* andthan tunggu for subuh sempat jugak online. Ramai tak ramai la online sebab masa tu aku on pakai Hp. Selesai subuh aku tido seuas puasnye :3. AND u know what, jiran aku baru meninggal ini hari. 1 Ramadhan pulak tu. Al-fatheha. And soo. tunggu jelah untuk hari ni nak berbuka. SO koreng!!
Aku nak bagi ni :D




               " HAPPY FASTING U ALLS "










Older Post | Newer Post
Owner

Hye. I'm Pera, 6teen teenager '12. I'm stay at Negeri Sembilan. Follow me dude! If you follow me, I'll follow you back


The Shooters Clan


Farhana
Shafiqa
Khairudin
Nazihah
Baiti
Atiqah
Shahadah



Walkie Talkie



Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.