Life is AWESOME
Kite sayang Awak la P*** :')
Sunday 29 July 2012 | 06:14 | 0 wink
Hye KAWAN SEJATI. Aku terasa kau tulis dalam blog kau :\ That me right?. Kau tak cakap depan-depan kau tulis dalam blog soo bia aku explain pon dalam blog Ok :) YES aku mengaku tu STATUS aku
"DAH BAIK,LUPA KAWAN, VAVI! Yang oii, that no for u lah. Kau kenal kan si budak senget Amat tu? Sekian lame tak call aku hari tu dia ada call aku, dia kata die ade awek baru! :O and die gaduh dengan awek baru dia tu. Soo die soh aku pujuk awek die tu.Mule-mule aku tak tau ape motiv die soh pujuk awek die sedangkan aku ni sape kan? Bila tak tau motiv aku buat bodo je la. Tapi die still pujuk aku and aku ade deal dengan die kalau aku pujuk awek die aku dapat RM10. And yes! Aku dapat pujuk awek die yang sore gedik nak mamposss! HAHA. Tapii... sampai sekarang die tak call aku and satu mcj pon tak de kalau kau terse tak? dah la aku ni ehem die. HAHA malulak nak cakap erk? Bila malam yang aku update tu aku tak tau pon kau tengh main twit2 dengan kawan sekelas kau. lepas aku update bru aku nampak. mungkin sebab tu kot kau terasa? Tak pe lah jangn nangis ok! Wa ade untuk LU! Jangan nangis. Sorry kalu buat kau terase.  "ASAM GARAM KEHIDUPAN" *cehh ayat artis* Please jangan kata ni alasan aku. Tapi nilah yang sebetulnya yang terjadi. Kbye I LOVE U :)





Senyuman ni has untuk kau :)

Older Post | Newer Post
Owner

Hye. I'm Pera, 6teen teenager '12. I'm stay at Negeri Sembilan. Follow me dude! If you follow me, I'll follow you back


The Shooters Clan


Farhana
Shafiqa
Khairudin
Nazihah
Baiti
Atiqah
Shahadah



Walkie Talkie



Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.