Life is AWESOME
Mimpi Mainan Tido :)
Thursday 2 August 2012 | 06:28 | 0 wink
Assalammualikum ! *bajet alim jap* Hye dude! Tak jawab dosa! kfine lets talk about dreamm!
First Puasa aku mimpi yang kawan sekelas aku cakap yang dia suke aku! :O Mimpi k! Haha lawak nak maut kot. Tapi bila aku fikir balik. Pehal lak boleh mimpi macam ni? Haha. Bayangkan dalam mimpi tu cikgu AYU dekat depan aku duduk dekat tempat duduk aku depan cikgu, budak budak lain duduk belakang tengh berkumpul, and DIE duduk tempat die cakap  yang aku ni "FIRST LOVE" DIE.! Huh! Full of nonsen!
Kadang-kadang bile ingat kan balik, lawakk it sooo funny! Haha bayangkan lah aku tak penah pon lepak same-same keculai just beburak macam tu je. Bila aku cerita dekat BFF aku, hape  lagi KHAI,FANA,RONG,JIHAH, kene kan aku! Bavi sangat! Tapi.. ala tau main-main je kan?! Kmain main! Kmain main!!! And sekarang au pulak kena kan FANA dengan HAN! The cuterst boy *mesti die kembang bile die bace* Tapi fana tau lah die tu mcm mne. Han? HAn stady! Ok sajooo! JIHAH aku kena kan die dengan CAPIK! JIHAH saje je main-main nak pandang-pandang capik, Ha kau kan dah kene ejek! HUAHUA. KHAI? KHAI dengan AKAK PAILANG! :O K. Tak mau gosip pasal khai!.
So, siapa yang jadi SUAMI aku , itulah Cinta pertama Aku :)


    SEJAUH MANA KITA PERGI,KALAU DAH ADA JODOH TU TAK KEMANA :)


Terimalah teman anda seadanya..Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk setiap umatNya..Tidak perlu mencari teman secantik Balqis jika diri tak seindah Sulaiman..Tidak perlu mengharap teman setampan Yusof jika diri tak setulus Zulaika..tidak perlu mendamba teman hidup seistimewa Khadijah, jika diri tak sesempurna Rasullullah s.a.w......





Older Post | Newer Post
Owner

Hye. I'm Pera, 6teen teenager '12. I'm stay at Negeri Sembilan. Follow me dude! If you follow me, I'll follow you back


The Shooters Clan


Farhana
Shafiqa
Khairudin
Nazihah
Baiti
Atiqah
Shahadah



Walkie Talkie



Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.