Life is AWESOME
Raya Raya Raya :-D
Friday 17 August 2012 | 00:47 | 0 wink
Hye korang :) Puase tak? Laa lagi berapa hari je lagi nak raya. Pejam celik-Pejam celik dah nak habis puasa kan? Hurmmm boleh ke aku sampai tahun depan untuk sambut bulan Ramadhan untuk kali 2013? InsyaAllah , kalau umur panjang dapat lah kita sambut kan? kan? Ok Memandangkan Puasa nak dekat habis, kita semue mesti beli baju raya kan ? kan? kan? Haaa! aku pon saje nk sharing. Ari tu Aku, kak ima, emak n ayah pi Kl untuk shopping rayo. Kiteorg memng tiap-tiap tahun pi Kl tok shopping. Aku beli ape je seluar , baju. *Ehh memng kene beli tu kn? Selua aku beli dekat Brand outlet dekat ampang pont. baju beli dekat Danau kota. Puihh kemain org aku sangke kan aku pi lanbat org dh lekang SIKIT, ni tidak banyak nk maut org! Kurus aku kat situ haha. Nak cari kasut untuk kawan aku , tapi aku sendiri tak tau nk pilih sebb ramai sangt oreng. Last-last kiteorg patah balik nak kelua tak dpt. Nak tau akk aku bgi alasan ape supye org nk bgi laluan? Akak aku kate "Sane sikit aku nk beranak!" Hahah padehal berut tak de. Semue org pandang n terus bgi lalaun. Sampai rumah kakak aku dalm pukul 3 a.m. Ape lgi terus sahur. Besojnye pulak nk pegi jalan tar. Tapi org2 kat situ nasihatkan tak pyh pegi sebb org macam ulat taik ramau die. Ayah kemain berio nk poi sogo. org kyte situ sosak nk yo poi. Pujuk ayah ayah kte ok tak pe ayah shopping seremban. Then penat jaln2 kiteorg balik. sampai seremban poi lai shopping. Sampai rumah tido puas puas. Lepas balik Kl kiteorg shopping lai kat bahau. Tapi pelingnye kan tu pon belum ckup lagi. Tudung tak beli lgi. Kaust , sandle. Tak pe mlm raya boleh shopping. K lah nk buat ketupat. Sorry klu byk TYPO or ayat yg korang paham k. Ape yg terlintas tu la yg aku tulis hehehehe. Bawah ni nk sharing pic. Kbye :* Assalamammualikum..













Older Post | Newer Post
Owner

Hye. I'm Pera, 6teen teenager '12. I'm stay at Negeri Sembilan. Follow me dude! If you follow me, I'll follow you back


The Shooters Clan


Farhana
Shafiqa
Khairudin
Nazihah
Baiti
Atiqah
Shahadah



Walkie Talkie



Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.