Life is AWESOME
IT'S 2013 Already??! OMG
Thursday 7 February 2013 | 22:26 | 0 wink
Hooolaaaa!! 2013? mana 2012? Haha. Serius lama gila-gila tak update bhai. Dah nampak semut,lipas,cicak,katak dekat dalam blog ni dah. *membongak* dah boleh buat zoo pon ada. Hahaha.

Hari ni 8/2/2013.Jumaat.
Tetiba teringat blog ni so, bila teringat tu nak la singgah-singgahkan. Bila dh singgah tu lepak la sekali tu yang tulis tu. Haha. Hmm sepanjang 2013 ni tak ada apa yang lebih menarik pon *garu kepala* Kawan still sama. Dengan orang yang sama. Cuma, KASIH SAYANg tu dah lain sikit. MAKIN SAYANG adalah kiteorang.
Ha! 2013 aku 17tahun. Urgh! SPM SPM SPM! Tahun last dekat sekolah yang sama. 5tahun aku tak berganjak dari SMK SERI JEMPOL. Tau tak? Ala sekolah yang cantik tu. Yang anak murid dia semua comel-comel, cikgu-cikgu dia yang hensem-hensem dengan cantik-cantik tu. Haha. Ok la tu. kalau tak kenal pergi google map. Huhu *gelak kecil haha*

AZAM baru. Baru tak baru la azam dia. Macam biase la macam tahun-tahun yang lepas nak berjaya  jadi pelajar cemerlang, nak jadi anak yang solehah, nak jadi makin comel *kerut kening* haha.
Tapi Azam 2013 ubah ayat je. SAYA NAK BERJAYA HINGGA KE MENARA GADING DAN DAPAT 9A+ DALAM SPM *ubah ayat ke tu*. Hmmm so, apa yang aku harapkan kepada semue DOA kan aku dan kawan-kawan sepejuangan aku. Amin.

Friends
Bety,Pika,Cada(belon),Fana,Pera,Zihah,Rong.
Kawan-kawan aku yang paling aku sayang.Dieorang selalu ada untuk aku. Time susah time senang. Alhamdulillah aku dapat kawan macam dieorang. Dieorg satu kepala dengan aku. Gile-Gile weng weng sikit. Hahaha. Suka gelak. Kadang-kadang bende kecik pon nak gelak. Bila aku ada masalah, stress, cerita dekat dieorang, dieorg bagi pendapat. And bila aku stress lepak dengan dieorg la cara yang paling terbaik. Hilang segala-galanya *jangan pikir lain* Haha. Balik rumah senyummm je kan.

okey lah tu. tangan dah penat naik menaip. Aku bagi sikit la kan gamba-gamba kawan-kawan aku. Nak? Nak bak 0.50sen! Ahaha. Nah tengok kat bawah.

       
                                                 Dari kiri :Aku,Pika,bety,Fana,Zihah                                              


                                                                         Bety Gilo


                                            Dari kiri: Khai,Bety,Rong,Aku,Cada,Fana,Jihah    


                                                               Pika+Aku+Bety


                                                                                    :D

 
                                                                CUTE  ;)


                                                                               :*

 
                                                               Comel tak?haha


                                                                                  :')
                   

                                                                           :D

 
                                                                     yg tepi tu aku.kbye


                                                                             :D


                                                                                :D


                                                                         AYUSSSS


                                                                      cantik tak mata? eh? HAHA


                                                Macam perempuan melayu terakhir tak?huhu

                                                                       ~THE END~

Older Post
Owner

Hye. I'm Pera, 6teen teenager '12. I'm stay at Negeri Sembilan. Follow me dude! If you follow me, I'll follow you back


The Shooters Clan


Farhana
Shafiqa
Khairudin
Nazihah
Baiti
Atiqah
Shahadah



Walkie Talkie



Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.